Friday 15 July 2011

terima kasih :)

Assalamualaikum and hye peeps :/

memang tak ah dalam masa beberapa jam jek update sampai dua kaaali . memandangkan takde benda aku nak buat so, update blog the best :) aku kalau dah updateee blog sentiasaaa rase nak update jek . kali nieeee aku just nak cakap zillion thanks dekat orang orang yang bagi something kat akuuuu . 

first , masa hari terbuka sekolah akuuu aku dapat domo dr nana and zalikha . which means diaorang bagi aku domo . keychain domo yang boleh gantung kat phoneeeee . aku sukaaa gilaa . masa aku nak pergi dewan jumpa bapak aku tetibe nana ngan zalikha panggil aku bagi domo tuh . aku sangkut domo tuh kat phone masa aku kat sekolah jugaaak . heeeee .

domo cuteeee

second , pada hari yang sama aku dapat cheese tart 5 ketul . nana yang baaagi . dia bagi saing dengan dia bagi domo . sebenarnya aku tak makan cheese tart tuh sebab pernah sekali masa f3 aku makan and perut aku tak leh terima cheese tart tuuh . ambik kau perut pon memilih tauuu . akibatnya aku muntah muntah . tuh yang taubat tak makan lagi . ape ape pon tengs bagi cheese tart tuh . yang penting aku tak buang aku kasik kawan kawan aku makan :) baik kan aku ?

cheese tart

third , rabu lepas tak silaaap , atikah bagi aku keychain patuuung . comeeeeeeeel . aku sukaaaa gilaaaa . mula mula aku suka gila kat keychain patung kat pensil case diaaaaa . kalau aku pergi kat pensil case dia mesti aku pegang bendaaa tuh . and at last atikah bagi keychain patung dia kat akuuu . bukan keychain patung yang kat pensil case dia , dia bagi keychain patung yang laaain tapi lebih kurang ngan keychain diaaaa . dia kata dia beli duaaa . satu dia punya satu lagi dia kasik akuuu . tengs atikaaaah . love it :D btw , keychain dia aku dah gantung kat phoneee :)

bear comeeel

aku memang suka keychain kecik kecik yang comel comel yang boleh gantung kat phone . aku memang suka semak semak kan phonee akuu . aku suka sebab benda tuh semuaaaa comel heeeee . koraaaang tengs tauuu bagi hadirah benda benda comel nieeee . almaklumlah aku jarang dapat something dr oraaang so ,bila aku dapat something aku akan teruja gilaaaa . weeee :D 

nie keychain kat phone sebelum tambah beaar .

domo(nana +zal bagi) , keychain huruf(buat sendiri) ,
bear comel (atikah), keychain kasut (percuma beli kasut converse )



sekali laaagi terima kaaaasih koraaang :) 

XOXO,
HADIRAH<3

No comments:

Post a Comment