Friday 15 July 2011

shasha's paaaarty :)

Assalamualaikum and hye peeps :/

pergh lama gilaaa tak updateee blog . memang lama gila . rasenya last update masa seminggu naik sekolaah . lepastuh dah tak update laagi . busy memanjang kemain . well , dah lama tak update of koz banyak cerita yang hendak dicerita . naseb baik malam niee free . ade lah masa nak update . actually , aku baru abis exam . PK3 gituuu . tuh yang tak nyempat nyempat nak updaaaate . okay lah okay lah back to the topic urm last week 9 julai i think (sabtu) shasha ade buat birthday dia kat rumah atok diaaa . 

well actually shasha dulu satu sekolah ngan akuu tapi masa f2 kot dia pindah segamaaat . tapi kitaorang still kawan sampai sekaraaaang . bday dia 5 julai (selasa) tapi dia buat party ari sabtuu . sebenarnya aku macam tak boleh pergi takde siapa nak hantar since, bapak aku takde masa tuh . tapi nasib baik abang aku belum balik shah alam so, ape lagi kawtim ar ngan diaaa mintak tolong dia hantar . mood dia memang baik hari tuuu tuh yang dia nak hanatr amik akuu . shasha punya bday nie dia buat malam sebab sekali ngan kenduri .

yang attend party shasha nie aku , khalida , diyana , haizu , mira and dian . kalau kira kira memang tak ramaaaai . tapi kiteorang tetap bising . senang cerita kiteorang nie memang tak boleh jumpaaa mesti bising . 
aku samapi around 8.30 . aku pergi rumah khalida dulu then , aku jalan kaki dengan haziu and khalida pergi rumah shasha . rumah atok shasha dekat dengan rumah khalidaaaa . satu kawasaaan . sampai rumah shasha lepak kat bilik sementara ornag tengah baca yassin . dok memekak jek dalam bilik . 

lepas habis yassin mak shasha panggil keluar suruh makaaan . yeah makan timeeeee ! i love it . lepas makaaan ape laaagi tak sha lah kalau bday takde potong potong cake . okay lets the picture talk guys :)

dalam bilik !

godeh phone -.-

makan timeeee

:)

da siap makaaan 


khalida-hadirah-dian

birthday girl

brownies

tiup sama sama

kami 

dian :)

sayang mereka berduaaa

salah pandang cameraaa

kaaaaami

kaaaaaaami <3

brownies ditangan
shasha aneeza a.k.a birthday girl

tema :purple

just for you shasha


HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO SHASHA ANEEZA,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU <3

okeyh shasha may all ur wish come truee :D . i love people in the picture . they colouring my lifeeee :) 

XOXO,
HADIRAH<3

No comments:

Post a Comment