Saturday 18 June 2011

tak cukup rehat :(

Assalamualaikum and hye peeps :/

ouh sejak dah naik sekolah nie memang seminggu sekali lah nampaknya baru update . busy kot . baru seminggu sekolah tapi aku rasa macam dah sebulan sekolah . penat kemain . hari hari balik lambat . kene bangun pagi pagi . pagi pagi masa cuti dok sedap berdengkur guling guling atas katil tapi dah naik sekolah pagi pagi kene perah otak belajar chemis physics . oi kemain lari kau suasana . 

isnin : sekolah macam biasa . ade perhimpunan koko . duduk bahagian belakang dalam dewan .duduk dekat dekat dengan kakak f6 . bising habis . ngeeeeee . sepatutnya petang ade latihan drama tapi tak pergi sebab penat gilaaa . 
selasa : as usual . sekolah bangun pagi . petang balik lambat stay untuk latihan drama . 
rabu : sekolah sekolah dan sekolah . 2.30-4.30 koko . tapi koko aku digantikan dengan latihan drama . 4.30-6.30 tuition math . sampai rumah around 7 . penat tak penat ar .
khamis : sekolah dan belajar . petang stay sampai 4.30 ade drama . tapi hari nie sedih . kenapa ? sampai pagar depan around 4.35 tup tup tup pakcik takde . tungu lah ingatkan pakcik belum datang . sekali rasa macam tak sedap hati call pakcik . dia cakap dia dah datang tapi masa tuh aku tak kuar . ape seyh lambat 5 minit jek kot . kalau dia lambat setengah jam takde kecoh pon . mawaddah ajak balik naik bas tapi aku penat . aku call bapak aku suruh amik . pukul 6 baru bapak aku amik . melanguk kat sekolah . haish PAKCIK PAKCIK tak bayar duit van baru tahu . 
jumaat : sekolah lagi . 1 masa sebelum balik agama . mintak kebenaran kat ustaz nak keluar sebab ade drama . ustaz memang tak banyak soal . cakap jek terus kasik .
sabtu : orang cuti budak drama sekolah . ade latihan drama sampai pukul 1. tapi bapak aku amik 2.35 . 1 jam lebih aku tunggu . sob sob sob

result midyear aku sadis habis . semua huruf ada . aku cakap kat mak aku kene bebel satu hari aku . and and yang paling aku taknak mak aku yang datang masa hari terbuka . kalau ngan bapak aku senang sikit mak aku lecehlah pompuan lah katakan . btw , next week ade pertandingan drama . pemilihan bagi negeri johor . doakan yang terbaik . AMIN .

nampak tak header baru ? tuh diyana yang buat kan tadi . tengs diyanaaaaaa . sayang awak lebih kuikuikui .
jujur aku tak pandai nak buat header tuh sebab dye kene guna software . aku takde software tuh .:)

pusat sains negara,bukit qiara .

XOXO,
HADIRAH







No comments:

Post a Comment