Sunday 12 June 2011

buang masa :>

Assalamualaikum and hye peeps :/

semalam aku telah membuang masa lepak lepak jalan jalan kat mall . tapi kali nie lain sikit . selalu aku lepak lepak kat mall ngan memembe tapi kali nie aku lepak ngan cousin aku dengan memembe cousin akuuu . well actually membe cousin aku bukan orang seni diaorang orang pahang ngan sarawak . so, cousin aku nak lepak ngan membe dia yang dulu satu poli dia . si kepoh aku nie ikut laaaah . yang sarawak tuh actually bukan membe cousin akuuuu . tapi sejak semalam dah jadi membe . sorang laki sorang perempuan . yang sarawak tuh membe kepada membe cousin aku yang orang pahang tuh *paham paham lah yer .

pkay malas nak bebel hari dah malam lets the picture talk :)

them 

mereka

me and food

JASSON *tatau eja


aku rasa macam satu hari aku dekat mall semalam . dr pukul 1 lebey sampai pukul 9 . pusing sana pusing sini . 
and and and aku suak lelaki kat gambar atas tapi dia non muslim :( . dia baik sempoi . tak segan pon jalan 5 perempaun dia sornag laki . dia budak sarawak .

besok sekolah dah OMJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY . i think i hate it . badan penat . rasa macam tak cukup lagi cuti . nak panjang kan cuti lagi 2 minggu boleh tak ? dha naik sekolah pagi pagi kene pergi pejabat hantar attendence . ouh my responsible . okeyh takut gila dapat result besok . sure banyak failed . 
dengan add math , sej , physics , chemis . ouuuuuuuuuuuuh . tak sanggup .

XOXO,
HADIRAH 






No comments:

Post a Comment