Friday 10 June 2011

tak dihargai :(

Assalamualaikum and hye peeps :/

err. actually hari nie bday one of my bestiee*maybe.dulu yes but now i dont know*so, HAPPY BIRTHDAY NANA . MAY ALL YOUR WISH COME TRUE . actually kiteorang pernah satu gang and we are close . but sejak beberapa bulan lalu kiteorang ade masalah . which means aku yang ade masalah ngan dyeorang . just want to say sekali kau buat aku boleh terima tapi aku penat sebab kau tak pernah nak hargai akuuu .

dulu masa bday aku kau lupa nak wish . kau kata kau nak jadi orang last wish . then kau kata kau tertidur malam tuh . and i was like what the !^#&*(^&*( . padahal dia adalah orang yang paling aku tunggu wish bday aku . tapi dia boleh lupaaaa . nie memang aku tak boleh terimaa .serious aku cakaaap . bday kau aku plan baik punya beli hadiah ape semuaa . tapi nie ke kau balas untuk akuu . bukan nak ungkit ke hape tapi fikir aku ade perasaan . aku pon teringin nak rasa ape yang aku buat kat korang . tapi korang buat aku macam pfft lah weh . 

aku malas nak pikir pasal bday aku yang dah lepas yelah benda dah lepas buat ape nak dikenang kenang . weh at least aku still ingat bday kauu . and aku still boleh wish walaupon aku terasa gila masa kau buat kat bday aku dulu . aku jadi orang yang ke 4 wish untuk bday kauuuu tahun nie dekat fb. bukan nak balasan hapeeee weh . TOLONG HARGAI AKU ! susah sangat keeeee ? 

bila sekarang aku dah tak ngan kau lagi . kau tarik aku balik untuk datang kat gang whatsoeva . tapi aku bahagia ngan life akuuuu . baik dengan orang yang bukan gang aku lagi senang . takdelah kalau dyeorang tak hargai aku , aku nak terasa sangat sebab dyeorang bukan gang akuuu . boleh dikatakan everyone in the gang's bufday aku rancang untuk buat surprise . tapi bila aku korang ade susah payah rancang . yes aku tau bday aku hujung tahun*bulan 12* susah nak rancang celebrate segala bagai tapi takkan wish pon lupaa weh . 

nie semua bukan aku nak ungkit cuma tetiba lepas aku wish kau aku terkenang ape yang korang buat kat akuuu . really really dissapointed . anyway , once again HAPPY BIRTHDAY . aku tahu kau tak baca blog akuuuu . tapi aku dah wish kau kat fb and besok aku akan wish kau kat phone*malam nie takde kredit* .
and i hope you have a wonderful and happening birthday . orang keliling kau ramai nak hiburkan kau sempena bday kau nieeee . bukan macam akuuu . LIFELESSS lah weh macam nie .

*aku bukan ungkit cuma meluahkaaaan .
*holiday with beloved family yesterday*thursday* is a greatful day . eating ikan bakar makes me happy . because i love to eat . heeeeee
*dah malas nak tacink tacink . and im going to continue watching NORA ELENA at tonton . 


astana moda , melaka

XOXO,
HADIRAH



No comments:

Post a Comment