Tuesday 7 June 2011

berjimba jimba :>

Assalamualaikum and hye peeps :/

tajuk entry hamik kau ganas betul . berjimba jimba dah macam pergi club berparty semua . padahal cuma pergi lawatan jek . okay semalam 6/6 aku pegri lawatan ke pusat sains negara bukit kiara and hospital universiti kebangsaan malaysia  (HUKM) cheras *kalau tak silap . 

kiteorang bertolak pukul 1.30 pagi (ahad ) . aku sampai sekolah around 12.30 . lepastuh around 12.40 aku , diyana , khal , mira , pieqa , kinah ngan ari pergi lepak burger arab sementara tunggu pukul 1.30 . balik skeolah semula bas dah sampai . dalam bas aku duduk ngan mira . memang meriah . dalam bas tak boleh tiduuuuur . tapi aku peham mata jek . dapat rileks gak . 

around 6 sampai masjid putrajaya . semayang , mandi ape semua kat situuuu . pukul 7 gerak pergi bukit kiara . pukul 8 lebih berenti kat mana aku pon tak tahu sebab lepas balik dr putrajay aku tidur . tapi masa dia berenti aku tak turun sebab ngantuk giler . patuh tersadar jengah tingkap tup tup nampak ade gerai . ajak diyana turun beli makan lapar lah pulak . so, breakfast pagi tuh aku makan nasi lemak dengan telur . makan dalam bas sebab ramai yang tak turun ramai yang beli kat gerai tuuuh .

dekat pusat sains sampai pukul 11 ke 12 tak ingaaaaaaaat . dalam pusat sians nie best walaupon agak macam skeolah rendah pergi situuuu tapi best . i lolikeeeeeee .lets the picture talk . heeeee :)

buy ticket here

ticket

origami

ala ala aquaria

timbang air dalam badan

dia punya permainan .

naik basikal tuk gerakkan kereta dalam kaca tu

hamster wheel

kami . mira khal kak hanis diyana

masa nie aku khal diyana lawan game kereta

tak tahu ape nama dia . tapi naik nie kene orang tolong tarikkan .
dyeorang tarikkan saya . heee

ticket saya

diayan khal mira

kami 

lepas pergi pusat sains kiteorang pergi HUKM . pergi dia punya muzium anatomi . dalam muzium almost 80 % real punyaaaa . ade setiap bahagian dalam badan yang reaaaal . ade janin yang cukup sifat . and kat sini kiteorang dapat pegang mayat . tapi bukan mayat yang baru mati . mayat nie dah diawet dah pon . darah dia semua dah keluar . dapat lah pegang the ral jantung hati usus ape semuaaaaa . takut memang takut . bukan senang nak pergi sana . tak pegang rugi pulaaaak . pegang jek lah . dapat lah rasa jugaaaak . 

souveniers tuk HUKM . 

lepas pergi HUKM . kiteorang pergi shopping . tak shopping mana pon SOGO jek . tapi kiteorang tak pergi SOGO pon kiteorang pergi jalan TAR . shopping kat sini lah syok . barang murah betul taaak ? yang pergi jalan TAR cuma aku khal kinah nagn mira jek . diyana tanak pergi sebab 5.30 dia nak balik .abang dia amik kat SOGO . so dia jalan kat SOGO . pergi jalan TAR sempat bantai pashminaaaa . tuh yang aku sukaaa . beza jugaklah harga dia dengan kat BP nie . lepas pergi jalan TAR kiteorang pergi SEMUA HOUSE patuh kiteorang pergi CITY ONE . kat CITY ONE sempat bantai bracelet ngan bajuuu . bracelet akuuu sama ngan mira amir .

our bracelets

saya dengan mira

dah penat jalan . kiteorang balik BP . patuh tersekat kat jameed lama gila kot . and akhirnya sampai BP dengan selamat . around 11 dah sampai .lepas balik dr KL singgah toilet tol SG BESI patuh straight away to our school . takda berenti mana mana pon . actually sebelum tuh da cakap kat cikgu benti kat AYER KEROH patuh maybe semua tidur tuh yang dia tak berenti . anyway its such a wonderful day ever . 
pergi denga senior dan membe yang sporting memang terbaaaaik .

*kesian ari purse dia hilang . tapi tak tahu hilang kat manaaa .
*takde gambar kat HUKM sebab tak boleh amik gambar . private katanya
XOXO,
HADIRAH








No comments:

Post a Comment