Thursday 2 June 2011

hanging out

Assalamualaikum and hye peeps :/

1/6 ari tuh aku , diyana , khal , kinah keluaaaar . empat orang pon jadik . berempat tapi bising tak tahu nak cakap macam mana . aku samapai around 1.30 p.m. diyana khal kinah naik satu kereta . before pergi mall kereta diyana boleh pulak rosak tuh yang diaorang datang lambaaat . nengok NUR KASIH THE MOVIE ha yang nie terbaikkkk . aku sukaaaa . dekat mall memang ramai gila orang takyah cerita . budak tigs bukan main ramai . dalam panggung yang nengok nur kasih sama dengan aku dekat 10 orang budak tigs . terbaik bukaaaaan ? lepas nengok wayang jenjalan , beli cool blog ni harus patuh balik . tak lama sangat pooon . sebab aku nie ha gatal 4 setengah nak tuition lah apelah . oi tuition tetap tuition nnti kang bapak aku tak kasik kuar laaaaagi . mereka yang lain semua balik 4 setengah jugaaak . 

dalam pesbuk dia married ngan saya

nama saya hadirah . nama awak ?


kinah and khalida not in pictureeee . masa amik gambar nie khalida dah baaaalik . gambar kinah takdaaa . alah amik cuma 5 gambar jek . tak banyak mana pon (: . walaupon empat orang serious seronok and have a wonderful day . nur kasih boleh tahan best taaaaapi masa tengok takde feel sangat . ha yang nie perlu cerita masa dalam cinema kiteorang masuk masuk tengok ade orang duduk tempat kiteorang . kiteornag diri jek sebelah sit tuh . ornag yang duduk tuh dengan rasa tak bersalah buat dono jeeek . 
kinah : kenapa nie kenapa nie ?
aku : ade orang duduk tempat kita .
khalida : halau lah (statement nie aku suka )
diyana : hanya mampu gelaaaak .
kiteorang dah buat triple check dah kat ticket tuh kiteorang sit berapa betullah tempat yang ade orang duduk tu tempat kiteorang . orang yang duduk tempat kiteorang dengan tak bersalah selambe badak cakap
anonymous : kenapa ?
diyana : nie tempat kiteorang .
anonymous : check ticket . 
sekali dyeorang punya sit G kiteorang punya H yang dyeorang duduk H tempat kiteorang . patuh dyeorang dengan bengang pindah tempat duduk . mana tak bengang buat dono sekali salah dia . patuh aku degan selambe
hadirah : takpe kiteorang memang dah biasa tertukar tempat nieeee .
akhirnya dapat jugak tengok nur kasih dengan tenang . kahkahkah .

petang pergi tuition 10 orang jek datang . 5 lelaki 5 perempuan . diyana and kinah yang tuition sama sama ngan aku pon tak datang . aku pergi tuition tumpang diyana tapi diyana just dropkan aku patuh dia balik .
ha diyana memang TERBAIKKKK . btw tengs diyana tumpangkan akuuuu kalau tak tak tengok nur kasih .


peminat setia cool blog


NAK SUAMI MACAM REMY ISHAK DALAM CERITA NUR KASIH <3

XOXO,
HADIRAH


No comments:

Post a Comment