Wednesday 1 June 2011

wedding ceremony

Assalamualaiukum and hye peeps :/

nie aku nak cerita pasal cousin aku punya wedding . wedding nie 2 hari 22/5 and 29/5 . yang 22 belah perempuan and 29 belah lelaki . yang betul betul cousin aku yang lelaki . oleh sebab masa wedding yang belah perempuan kat muar bapak aku takde so, abang akulah yang drive . bapak aku wakil BP lawan badminton untuk pemilihan wakil telekom JB and and and bapak aku menang ! yeayyyy ! aku pulak yang excited . kaykay stop cerita pasal bapak akuuu . dekta muar kiteorang disediakan rumah . so sebelum nika lepak kat rumah tuh dulu .


lagi beberapa minit bertukar status


akhirnya

new cousin


after dah nikah semua kiteorang balik rumah yang disediakan . sementara nak tunggu sanding macam bosan jek duduk situ kiteorang lebih kurang 3 family lepak kat tanjung agas . yang nie TERBAIKKKK !

sepupu sepapat

ABC <3

farhana :)

masa nak pergi tanjung agas nie aku naik cousin aku . kiteorang berempat . empat empat perempuan . kiteorang nie smeua tatu jalan nak gi tanjung agas . harap signboard jeklah . patuh kiteorang sesat act tak sesat pon cuma wrong way jek . siap bengang gila nak pusing . muka masing masing dah tebal . pengalaman membuat kita menjadi lebih matang . kahkahkah.

lepas lepak kat tanjung agas nie pergi masjid kat kat situ semayang ape semua . patuh baru balik rumah yang disediakan tuh . sampai rumah tuh tengok pengantin semua da siap siap nak jalan gi umah pengantin perempuan .

gold 

-------------------------------------------------------------------------------

yang belah lelaki kat JB .yang nie meriah sikit sebab kat rumah makcik aku so,tak kisah sangat nak bising ke hapee . kalau yang kt muar tuh rumah orang kene behave . nampak tak hipokrit ? -.- .aku pergi JB sabtu petang . malam tuh aku tido GOOD HOPE ! tengs cik esa and family(penaja) . satu bilik tidur 9 oramik kauuu . 3 lelaki 6 perempuan . sardin habis . perempaun lagi ramai takde sebarang perkara sumbang mahram berlakuu . kihkihkih

GOOD HOPE -.-

den pergi rumah makcik aku jalan kaki reramai . makcik aku nagn hotel ni tak jauh mana pon lebih kurang 10 minit jek . so, tak kisah lah tapi sampai rumah makcik aku basah jugaklah.basah sebab pagi tuh hujan , hujan tak lebat mana pon renyai renyai jek . tapi best .

pengantin :/

sedara mara

main kawin kawin

gambar ngan pengantin harus ada

possing harus

nak balik dah . dapat limau :P


3 hari bersama cousin cousin memang tak cukup okay . it's such a WONDERFUL day <3 .
btw,congrates maziz and kak nor . moga bahagia hingga ke anak cucu . 



XOXO,
HADIRAH



No comments:

Post a Comment