Monday, 17 September 2012

R-A-Y-A

PART II

Assalamualaikum and hye peeps :/

Sesambung sesambung part 1.nampak noe raya sakan siap berpart part kemain.sebelum tu mintak maaf bebanyak sebab nak buat enrty ni dan seterusnya banyak berdasarkan gambar sebab baru ingat semua benda ade gambar ade cerita almaklumlah di setiap gambar ade lagu haaa merepek.raya diteruskan dengan raya kedua that day wa bangun lambat haaa penat katanya.taktahu padahal penat apenya.siang hari seharian hariannya duduk dekat rumah terlentang tiarap terlentang balik tiarap balik yang penting hari tu ade cerita siapa dapat lisa? okay cerita tuh kelakar gila jepp sepahtu tukan handsome gigi dia berlapis lapis duhh-.- nak dekat dekat maghrib gitu ade makcik datang rumah berayooo lepas maghrib gitu kitaorang pergi beraya rumah cik melor lepas tuh besoknya beraya rumah cik mawar patuh melati patuh kemboja hahahhahah aku merapu tak tak melati tuh semua takde sesaje nama hiasan yang cik melor tuh memang betul lah.dia tuh macam sedara jauh ah sedara belah ayah wa kan wa dah cakap wa tak kenal sangat sedara belah ibu wa yang wa kenal sepupu sepupu memakcik tuh jek yang jejauh sikit wa tak kenal.

dekat rumah cik melor duduk berbual cerita cerita mak mak bapak bapak jeklah tapi yang bercerita anak anak duduk bawah makan kerepek pisang minum teh o hahahha.

muak makan kerepek pisang barang kali.we're cool likethat
lepas pergi rumah cik melor pergi rumah cikesa ni pakcik wa bapak wa punya abang dia ade buat kenduri.orang tengah tahlil dekat bawah kitaorang dekat atas memekak amik gambar dan sewaktu dengannya sampai sepuluh kali kena tegur suruh senyap

gonjolesss cousins

raya gambar raya gambar raya

minta halal makan minum ya hahhaha



lepas tahlil dah settle ape semua tetiba diaorang bawak keluar secret recipe mak oi kemain memasing semua tanya bday sape ni eak,eh sape punya befday ni itu ini itu ini hahahhaa dalam hati wa dah agak mesti bday tyha takkan bday aku pulak hahha

birthday girl

so,tyha happy birthday may Allah bless you.dah besar dah boleh kahwin eh?hahha.kay entry ni panjang lagi tunggu part III pulak ea hahahha bye :)

XOXO,
HADIRAH<3







No comments:

Post a Comment