Sunday 7 August 2011

buah hati ♥

Assalamualaikum and hye peeps :/

hari ni befday buah hati saya  . hikhikhik . fineee . aku ade ke buah hati ? pelik jek hadirah ade boypreng . 
memang buah hati sangat . actually hari ni befday abang aku dialah buah hati aku . weeho ! kitaorang tak bercinta okeyh . sumbang mahram jadinya . isk isk isk -.- since , kiteorang pon 2 beradik jek so, memang dia lah buah hatiku . dia lah sorang sorang abang yang aku ada . adik beradik yang aku ada :) .  

hari ni befday dia yang ke-19 . tak celebrate pon . dia sekarang belajar dekat politeknik shah alam . plus dia pon tak balik minggu nie . hanya mampu wish dekat fb since aku pon takde kredit .


abang :)

muhammad zaki mohd sharif

he :)

he again :)

me and him . gambar 2010 :)

entry nie memang khas untuk abang akuu . sebab tuh lah aku dok tempel tempel gambar dia bebanyaaak .
wee :) aku tahu dia tak baca blog aku tapi tetap nak naik entry khas untuk diaaa . 

for you abang : happy birthday may Allah bless you always . may all your wish come true . belajar bebetul kat sanaaa . hari ni genap umur kau 19 tahun . dah tua dah . buang panas baran kau . buang perangai perangai kau yang tak baik . aku harap kau berjayaaa :) aku sayang kau :D

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BiRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY ZAKI
HAPPY BIRTHDAY TO YOU ♥


XOXO
HADIRAH<3

No comments:

Post a Comment