Monday 10 December 2012

touched :')

Assalamualaikum and hye peeps :/

ye saya lagi yang mengupdatekan diri dekat sini.ye this entry gonna be special entry i think kalau tadi entry beremosi ini entry ade emosi sikit tapi yang paling penting entry ni paling special.tadi lepas publish entry sebelum ni check twitter kejap tuptup dapat text daripada khalida dia cakap " hadirah,sorry tau kalau aku tak dapat temankan tu.kalau kau cakap awal awal,mungkin aku boleh saing dengan kau.sorry sangat :( sebersalah gila weh.janganlah sedih.Eh eh? Kitaorang ada support kau laaa haih." aku tak salahkan sesiapa lah pasal lesen tu duhhh aku tak tahu lah kenapa aku emosi sangat phewww -........- btw,khalida kita okay jangan irau awak tak salah pon lah haihhh cettt 

lepas habis baca text dari khalida fifi text cakap " Nur Hadirah Mohd Sharif, 18.12.95.Sabar lah,nanti tepat 18 haribulan pi daftar eh.Jangan lah sesedih.Aku pun tak amek lesen kat Mohamad tu.Maybe Tuhan tu nak kau berdikari ke?heeee dugaan lah.Egha sedih eh? hehehe orang yg banyak gelak tu yang banyak keluar airmata kan." itu ape yang fifi text haihhhh :')

haihhh aku buat entry tadi bukan nak mintak simpati or whatever aku just tak boleh nak tahan dan nak bendung kot perasaan entahlahhhh terharu?of course lah terharuuu weh that's why i love my friends haihhhh kengkawan aku ni.

ye aku tahu pasal lesen tu masalah kecik ye tulah aku cakap tadi perasaan jiwa raga emosi ni haaaa tak stabil terbawak terbawak sampai naik satu entry tapi serious takde mood untuk bday aku minggu depan  haihh lah hati haihhhh tak pernah pernah aku emosi sampai macam ni sekali selalu okey jek entahlah entahlah dan entahlah........

apeapepon thanks a lot NUR KHALIDAH AQILAH dan FIFI EZETTE me loves both of you :))) awak dua orang jangan irau ea kita okay lahhh :))

dahdah enough enough Assalamualaikum and bye :)



No comments:

Post a Comment