Monday 10 December 2012

entah ;')

Assalamualaikum and hye peeps:/

well hye hello and Assalamualaikum semua.cerita pasal lepas habis spm pasal semua benda ketepi dulu ye.sebelum tu entri ni entri yang penuh dengan emosi mungkin.taktahu kenapa tapi lahai hati perasaan seluruh jiwa raga ni kenapa nak terlalu emosi kenapa nak terlalu sensitif ptuihhh ahhh semua benda tak stabil.

okay lately ni semua benda jadi macam tak memihak kepada aku serious.aku tak tahu lah kenapa.mungkin banyak sangat dosa ke aku tak tahu............. tapi entah sekarang ni kehidupan aku macam tonggang terbalik tapi taklah terbalik sangat tapi haaaaaaaaaaaaaaaaaa entah.sekarang ni semua benda yang aku nak buat semua benda macam ade halangan.

tadi pagi aku nak pegri daftar lesen and yeahhh aku belum boleh daftar lesen well umur tak cukupkan.memnag ade plan dengan kengkawan nak pergi dengar ceramah sesama but at the end tak dapat dengar ceramah sesama what a sadlife.haihhhhhhhhhhhhh rasa amcam ruginya lahir lambat but saya bersyukur saya sempurna Alhamdulillah :') tapi kesedihan dekat hati tak dapat amik lesen dengan kengkawan memang tak dapat dibendung seriously.lepastuh mood untuk birthday yang akan datang langsung pon takde lepas kes lesen pagi tadi haihhh.rasa macam hai bday kau lambat aku dah tak dapat amik lesen saing kengkawan.

bukannya sebab aku ni sikit sikit nak ikut kawan segala tapi kengkawan yang selalu ade dengan aku lagi satu takkan nak ajak parents teman pergi dengar ceramah.ye semua benda berlaku ade hikmah mungkin nak suurh aku berdikari entahhh ALLAH's plans greatest.banyaklah lagi benda yang tak bagi peluang kat aku tak memihak dekat aku lately ni 

entah tak tahu lah kenapa diri ini terlalu emosi tapi ade hikmah di sebalik ape yang berlaku.yang penting mood teramatlah tunggang terbalik haihhhh ntah pape lah diri ini benda kecik jek kot.haihhhhhhhhh sabar sabar dan sabar :)

mintak maaf entri ni penuh emosi eh takdelah emosi eh emosi lah jugak?eh?hahhahahahha so,bye Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment